TJOPPTJOPP

Jag har varit superduktig med kameran idag så jag har massor utav bilder från denna dagen. Tänkte visa några utav dem.



KOSSA-MU, jag blev galen och försökte på alla möjliga sätt locka till mig kossorna. Utav framsteg, men denna bilden lyckades jag iaf få. :-)



Inne i stugan slog en doft emot en, doften som jag känner igen så väl.
Mormor, gamla lyckliga minnen tillsammans med morfar och mormor. Svampplockning, blåbär, fiskning, en jädrans massa mer. Så roligt och mysigt!
Jag älskar dig mormor, ♥




Sandra i kohagen efter att ha haft två fästingar på sig, usch. På väg till fiskar stället. Det nappade bra som tusan men likt förbannat så var det bara Sandra som fick en fisk, en aborre. Ganska stort, dock kan jag inte ladda upp fler bilder då det tar sådan tid, men jag får visa fler sen.
Iaf så hann vi fiska i 4h, efter att pappa och Linnea kommit och hämtat oss kikade vi på film - Snabba Cash, bra men lite seg i början, men bra absolut. Käka, skratta, prata, skratta och så en liten kanot tur hann vi med innan hon begav sig hem får exakt en timme sedan. Bäver såg vi på toknära håll vilket resulterade i att jag höll på att börja grina. Numera heter Sandra "sorken", från Nalle phu. ;-D

Nej, nu ska kika lite film - Kick ass.



Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA, kul vi hade! :D

2010-10-30 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback