TÄLTNING


Sandrapanda. Fick tillåtelse att lägga upp denna bilden!! ;-D


Strandtomt och hur mysigt som helst. Det hade precis regnat.. men det gick fint att grilla iaf.


Grillning..


och fiskning.

Synd nog finns inga fler bilder från den dagen. Trist! Men nu har jag iaf lagt upp det lilla som finns.. precis som jag lovade att jag skulle göra, på min förra blogg.

(söndagen efter midsommar var detta)

Måste göras om något liknande snarast, absolut träffas iaf. Abstinensbesvär..! Blir lite hattit när de nu är de där med att hon är hos hennes pappa, igen. Men det löser sig förhoppningsvis snart.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt löser sig <3 och vi måste verkligen göra om det! :D

2010-10-30 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback