SUPERVARMT?!

Har nyss kommit hem från faster och gud så varmt det är, men härligt!
Linnea badade i poolen med både faster och Linus, jag avstog trots att jag och syster gått på promenad innan. Det var ingen hit så mamma fick hämta oss då Linnea inte orkade gå en meter till i värmen.

Igår körde jag runt med mitt lilla hjärta i barnvagnen, en kort sväng till badet fick det bli. Förbi brodd som satt i föstret och kikade.. haha. :-) På tal om Brodd så fick jag en blomma av mama från Anita idag. Det gjorde ett starkt intryck på mig, för jag vet varför och har nu bestämmt mig för att jag gillar de ännu lite till. Underbara människor.

Imorgon, Måndag ska jag iväg med farmor, Ulla och Fabian till.. Ekerö! Hoppas på att det blir kul och så ska jag försöka ta lite bilder, kommer förmodligen vara kanon trött när jag kommer hem. Bussen går sex, så jag lär nog studdsa upp redan vid halv fem ungefär. Härligt! Verkligen.. Blir mysigt iaf för så här brukade vi göra när jag och Fabbe var mindre - nostalgi.

Grattis till Ellinor som både fyller år och har namnsdag idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback