SUPERKALLT & SUPERTRÖTT

Inatt har jag sovit på övresängen tillsammans med en annan liten kicka. Nämligen lilla Tussan, min lilla bebis. Så mysigt och så gosig va hon! Men nu är jag trött, som tusan, har precis duschat och visst är jag lite piggare.. Men hur överlever man denna dagen tro, med massa släktingar? Jag kommer få kämpa på och hålla fast i det glada humöret. Då det finns människor som jag absolut under inga omständigheter längre gillar, noll komma noll respekt för de - för de förtjänar den inte. Låter hemskt, men det är så sant!
Så är det kallt ute, fast solen skiner, så undrar hur kul det kommr bli att trippa runt i kläning nu. Det är svinkallt!

Mycket bilder ska jag försöka ta eller be mamma att ta, det är vilket som. Bilder ska det bli, och bilder ska jag visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback