STORSTÄDNING

Jag gör nu en paus för mitt städande då jag har varit jätteduktig. Hela mitt rum är nu nämligen städat. Skönt, sen var det inte så mycket som behövdes göras, endast plock och undan plockning så var det klart. Nästan.. dammsugandet återstår, men det fixar man ju på en pisskvart! Och ja, vi befinner oss uppe i lägenheten då vädret inte är det roligaste. Så då passar vi alla, eller jag och mamma åtminstone på att göra lite nytta.
Jag har fått äran(?) att städa Linneas rum och eftersom att hon har gett mig fria händer tänker jag plöja mig igenom lådor, skåp o hela köret. Nu ska det bli städat här inne, bannemig!

Sen ska jag iväg till IKEA inom en snar framtid. Det är ett måste, jag vill nämligen ha en nu lampskärm, en vit och nu lampa till nattduksbordet samt lite annat smått och gott. Sen behövs det nya gardiner och krukor till Linneas rum då hennes rum behöver få en mysigare känsla. Just nu tycker jag att det endast känns väldigt hattigt här inne. Men det ska fixas, enklet och billigt blir det med. Det behöver egentligen aldrig bli dyrt ju. Planerig, hjärna och hjärta behövs och sunt förnuft - så är det kirrat! ;-D

Nej, nu ska jag ägna lite tid till att kika igen IKEAS sida, sen blir det fika och åter städning. Härligt, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback