MATIAS PADIN VARELA

Det regnar ute - gud så härligt! Så kan ju det fina vädret åter ta plats under morgondagen, ;-D

Sommar med Ernst står och går på tv´n, eller rättare sagt dvd´n det är sommarkänsla för mig och det känns nästan lika bra som höst. Det är svenkst sommarväder och årets svar på sommartorpet rullar. Mysigt. Senare ska jag tydligen till farmor och hjälpa till med smörgårdstårtorna till pappas kallas, eller vad man nu vill kalla det. Fast det blir nog kul, får jag i alla fall hoppas. Jomen, det blir det nog.

Boken som jag hållt på att läsa i tre dagar - Hypnotisören är utläst. Den var kanon, superbra och jag tänker följa denna bokserien. Skulle nog bli en riktigt bra film om man gjorde en film just på denne boken, även de andra om de är lika bra.
Nu tänkte jag börja med att läsa Snabba Cash, jag har funderat på det länge och har till och med uppföljaren Aldrig fucka upp.. Så lite lustigt är det att jag ännu inte tagit mig själv i kragen ännu kring detta, men det känns jobbigt. Typiskt Emelie, lite grand åtminstone, duktig på att krångla till vissa saker.



Joel Kinnaman släng dig i väggen, denna mannen är så mycket "bättre". Helt sjukt snygg. På riktigt. Ärligt. Ikväll blir det Snabba Cash igen, tror jag. Måste se honom. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback