MAGGIMAGGI

Rubriken är Linneas nya smeknamn efter Ricky Sprocket, Maggan eller Maggimaggi som jag också säger! :-)

Nu sitter jag här framför datorn igen och är rätt så chockad. Jag läste nyss på U´s blogg som jag har följt i nästan två är nu, och la märke till den där sidan som hon säkert är omtalad för. Uppfattningen är nu ändrar kring denna och hon må va en bra mamma (vad man förstår utav bloggen) men icke att hon är "riktig" i huvudet. Att sitta och skriva att många tjejer är feta och lata här i Norberg, nu när hon själv kommit igång med träningen och inte heller är tjock, har aldrig varit. Det känns bara barnsligt, omoget och fruktansvärt elakt. Hur tänker människan?! Jag tycker inte att hon har blivit gammal - 19, inte i huvudet heller som hon tror att det är för. Mer att hon inte har mycket bakom pannbenet och helt enkelt är för omogen i sitt tänkande vissa gånger! USCH!

Idag ska vi testa fiskelyckan är det tänkt, och jag hoppas på att det går bra. Vi får se om vi kanske ska åka till Livsdal och fiska. Vore ju mysigt. Kanske ta med lite fika och sånnt.

Jaja jag ska ta mig lite kaffe och slöddra på tv´n medans jag inväntar sms från Sanndra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback