LIVRÄDD

"Jag orkar knappt göra någonting längre. Allting gör så ont, det gör så fruktansvärt ont i hela mig.
Det spelar igen roll om det är så att jag ska kolla på film, gå till skolan, duscha, se någon i ögonen.. ALLT och då menar jag verkligen allt är jobbigt. Det gör bara ont att leva och jag är bara besvärlig som sitter och tycker synd om mig, medans det finns så många andra som har det sämre än mig. Jag har mat på bordet, men väljer att inte äta, jag har en säng att sova i men använder den inte äns.. folk som bryr sig om och tycker om mig. Men det spelar igen roll, för jag kan inte känna något längre. Jag är bara tom o ihålig. På utsidan ser jag nog glad och pigg ut men på insidan så är det kaos, jag känner mig så naken.
Jag är så otacksam och bortskämd. Jag kan inte komma ihåg den senaste gången som jag var glad på riktigt, före jul någongång var det, men när och varför!? Jag kommer inte äns ihåg hur det känns att vara trygg och lycklig, det enda jag vet är hur det är att vara ensam, tjurig och tom.

Jag tycker att jag har varit stark, ja jag var stark förut! Klarade det mesta och visste vart jag hade mina vänner, oavsett vad så skulle dem stå vid min sida. Så jag har inte behövt känna oro eller rädsla för jag skulle alltid ha dem vid min sida.

Nej, jag kan inte äns skriva längre, jag bara svamlar. Tårarna rinner och hela jag skakar. Jag vill att någon ska lyssna, förstå och besvara alla mina frågor!
Att inte veta gör mig verkligen galen o jag måste veta..

åååhåhåhåh¨

aja, god natt eller något"


Kikade igen lite på den gamla och herregud så bra man kan må. Saker har blivit bättre, men ibland fastnar jag i det förflytna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback