KALAS

Om fyra minuter fyller pappa min fyrtio, idag var ju bara själva firandet av släkten men imorgon smäller det. Han fyller karl på riktigt - riktigt "karlakarl".
Det var trevligt med alla här och det blev lite bilder, men just nu är för trött för att fixa fram bilder. Det gör jag imorgon kväll!
Efter att alla åkt begav vi oss iväg till Krylbo för att fira pappa lite även idag, genom att äta ute. Till en början ville jag inte ha, men likt förbannat lyckades jag sno åt mig några tuggor sallad och en fjärdedelsbit pizza. Inte bra.. Men ibland kan det vara nyttigt att unna sig också. Förutom att själva maten var god så var inte stället mycket att hurra för. Det var kalt och jag hade en känsla av att väggar samt golv var smutisga, en konstig känsla. Inte en enda växt och bara ett stort lång bord inne i rummet, med åtta stolar och en tv. Ingen som helst inredning. Det kliade i fingrarna över att få köra igång med städ och lite smått med "inredning", att bara få upp någon blomma i fönstrerna, snyggare tv-bänk, ommöblering på borden - fyra stycken bord med fyra stolar, kanske vore något?! Duk på borden och en blomma även där, skulle ge en ruskigt stor förändring, varken stor eller dyr. Det vore kanske värt att kosta på sig.. jag tycker iaf det!
Tio kronor per person kostade det också för att få sitta och äta där.. helt sjukt, det var ju inte ens fräscht eller snyggt. Dyrt var det också. Men gott och efteråt åkte vi ut och "raggade".
Det är bara något som min underbara familj kan göra. ;-) ♥

NU är Jimmy Persson fyrtio - GRATTIS PAPPA, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback