KALAS-BILDER


Linneas hår som jag fixadde. Jag fixade även smink samt andra kläder, alltså dem hon hade på bilden. Superfin blev och var hon! :-)


Enligt mig är det här en klockren bild på Linus - han ser ut som en riktig bonde. Håret och just den där "posen". :-D


Farfar, kusin Fabian och Jocke. Man får även en liten hint utav faster, om det nu inte är farmor..


Min fina moster, som gillade smörgåstårtan.


Morfar, Åke och Emma.


Farfar och mamma i bakgrunden.


Pappa öppnar paket.
I present väg så gjorde Niklas en jätte fin grej - en flaska med bilder på pappa och syskonen Persson. Lite svårt att förklara men fint var det. Kanske kommer en bild på den.

SÅ det får duga så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback