INTE ALLA HEMMA NÄR DU ÄR RUND OM FÖTTERNA

Jag är helt slut i både kropp och själ efter denna dag. Sammanlagt har jag suttit i en buss ungefär 6-8h tror jag. Ganska mycket och så är det ju så varmt! Fast det var värt det, jag tyckte att det var mysigt och lite avkopplande..
Jag rörde inte mina pengar under båtresan, vatten och parfym stog farmor för - tack snälla du! ♥
Inne på Tax Free stog en lite egen karl och bjöd på "vin provning", han själv gillade nog sitt egna vin lite för mycket.. Lite rund om fötterna! Kul att man kan bjuda på sig själv och tjata om samma sak tre gånger efter varandra. ;-D

På hemresan med båten var det dags för smörgårds bord och Fabian, berättade att det var Adam N som serverde oss. Trots att det var en tjej egentligen var de väldigt lika. Kanske har han en syster som jobbar där..?!

När vi kom hem skjutsade mamma mig till ICA precis som jag önskade, och jag fick med mig kaffe, två latte och choklad, till Linnea. Gud så ja har längtat efter gott kaffe, enda sedan igårhar längtan varit stor.. haha! Vi hann med att stanna hos faster när vi hämtade syster, och sitte vid Buddy´s för att Linnea envist skulle ha kebab, då åkte pappa och Niklas för att hämta sand. Så nur är tydligen badet jätte fint, efter att Simon ränsat och sanden har lagts i, jag får kolla imorgon.
Jag har istället städat här hemma, lite snabbt, för det såg förjävligt ut (enligt en städsjuk). Potatismos på riktigt mormorsvis står i kylen. Imorgon ska jag laga god mat, hoppas iaf att den blir god.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen kika lite på Ugly Betty. Vilken sysselsättning..

BILDER KOMMER IMORGON, SYND NOG BLEV DET INTE ALLS MÅNGA. SÅ DET BLIR LITE BLANDAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback