HÖST, HÖST, HÖST-KÄNSLA

Härligt med måndag, lite trist.. med ännu en ny vecka - lite närmare skolan som jag både fasar och längtar efter. Men det blir nog bra, jag gillar hösten tok mycket och den brukar få mig att må så bra. Därför kan nog skolan också rulla på då jag också tycker att det är kul att gå i skolan. När jag har kontroll över läget!
På tal om höst så har jag för andra dagen i rad en sån där höst-känsla, underbart. Jag är nog en utav få som gillar hösten. Faktum älskar den! Det är så himla härligt, mörkare, mysigare, friskare luft och något obeskrivligt som bara känns så jäkla bra. Tack vare denna känsla har jag börjat rensa landen, IGEN! Jag började ju förut i början utav sommarlovet men slutade då jag tappade lusten. Men nu så, tänkte hoppa in i en dusch och ta kaffe sen ska jag dra igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback