HAIKON-TAIKON

Vilka människor det finns, jag blir så trött. Varför måste jag vara så lättlurad, godtrogen och blåögd - naiv, jag hatar det! Det är så himla trist det här med hur vissa tänkter och hur egoistiska de är. Helt sjukt helt enkelt! Vuxna människor som inte ens kan offra sig för en liten unges skull.. och en riktigt gammal hönsmamma (tattare) som inte har något hjärta. Fyfan! Men tur som jag har så är jag bättre än så.

Vädret idag är inte ett dugg kul, mulet och kvavt. Vad tusan kan man då hitta på?! Inga blommor heller finns det.. Myggbiten är jag med, som utav bara fan. Mätt, uppsvullen och äcklig. Känns inte alls bra.
Just det jag har sett en orm idag! Ungefär en så där 2 meter ifrån mig. Fy tusan så läskigt, upp i luften flög jag med hjärtat i halsgropen. Lill-killen kom efter mig så det var bara att släpa bort honom, som blev tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback