DET KUNDE HA VARIT JAG..

..heter boken som jag läste ut idag, den var bra som tusan och jag blev sugen på att låna "Typ min brosa", av samma författare.

Följde med mamma upp till Norberg vid lunch för att få gå på en riktigt toalett. Det är guldvärt när man inte är okej i magen, att få sitta på en riktigt toa.
När vi kom ner väntade besök från farmor. Det vår så himla roligt att hon komn ner tycker, mysigt! Var ner till båten och fixade och då var de från de vita huset nere där med fiskespäna o fiskade. Har inte sett skymten av karln dock.. Men fick se en ekorre, så söt. Väldigt liten jämnfört med hur stor Kurre var, fast å andra sidan så matade vi honom flitigt också.

Farmor började med lite planerande inför pappas kommande fyrtiosfest. Galet att han redan är så "gamal", tiden gårt fort. Jag är redan fjorton och fyller femton nästa år. Ett ganska så stort steg i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback