SLUT BLOGGAT?

Jag funderar på att sluta blogga.. det ända jag skriver är om, hur bra eller dåligt jag mår. Om inte sluta, blir det kanske en paus. Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv någonstans. Jag har fortfarande sidor utav mig själv som jag inte är riktigt bekant med.. Vi får se hur det blir! De gammla inläggen gör mig less, jag är inte samma Emelie som jag va i sommras, inte för tillfället. Jag är på väg någonstans, vart vet jag inte, men jag hoppas på att det är åt rätt riktning.
Hallelujah för min ångest!

Jag mår iaf bättre nu så här under kvällen. Jag har minst sagt haft en konstig dag, jag har bjudit på skratt, skrik och lite allt möjligt. Ibland kan det vara skönt att vara två, även om jag föredrar att vara ensam när jag mår som jag gör nu.
Imorgon är ingen vanlig dag för då är det Linneas födelsedag! En halva utav mig fyller tio år. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte ganska skönt att blogga? Du skriver mycket om dina känslor, kanske är bra att skriva av sig ibalnd, få lufta..

Men man skall inte känna att det är jobbigt att skriva på bloggen..

Det går upp & ner så även i bloggande.

Sidor man inte känner till om sig själv kan man hitta... fortfarande kan jag göra det...

Förra veckan talade jag om ett & annat för en väldigt nära.. att om det fotsätter så har vi inget med varandra att göra... & då är det egentligen en som ALDrIG man kan göra sig "av" med... Konstigt att jag sa dessa ord.. Men det var väl för att visa för henne att jag inte orkar med det hon gör!



Som sagt, nya saker om oss själva kan man hitta fast man är gammal :)

Ibland kanske man inte vill ha dessa egenskaper, men de formar den man är eller blir.



Massvis med kramar från mig som gärna läser din kloka blogg som får mig att tänka till ibland :)

P&K

2010-12-11 @ 21:45:16
URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com
Postat av: EMELIE

SV:

jo visst är det de, jag är lite kinkig de perioder det kryper i skinnet och jag är vilsen. jag blir negativ och trött på det mesta helt enkelt. vi får se hur det blir! :)

ärlig och tydlig ska man vara!

2010-12-11 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback