DAG 9 - DET HÄR ÄR JAG SVAG FÖR

Jag kör dubbelt idag - precis som i torsdags, utav samma anledning också.
Jag har svårt för att tolka dessa punkter, men jag förstår det som att detta handlar om pojkar? Ja så säger vi!
Jag blir så där extra pirrig i magen om killen är lång och jag redan från början tycker att han är lagomt go. En kille som pratar skånska är något extra. Niels Jensen - en skådespelare, blev jag alldeles tokig i som mindre. Ja, en skådespelare.. Skånska är speciellt för mig.




Som ung va han väldigt, väldigt gullig! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI är här samtidigt :)

Ses imorrn på 10 års kalas <3

2010-12-11 @ 21:46:14
URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Förresten han Niels är med i filmen; G som i Gemenskap!

2010-12-11 @ 21:49:00
URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com
Postat av: EMELIE

SV:

Jotack, jag vet! Det var så jag upptäckte denna härliga figur - jag har sett filmen flera gånger om.. men vågar dock inte räkna. ;P

2010-12-11 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback