DAG 10 - DET HÄR ÅT JAG IDAG

Dagens utmaning går ut på att jag ska tala om vad jag har ätit.. intressant?!
Jaja.. Jag har ingen vidare matlust för tillfället, men jag delar med mig utav det lilla och extremt dåliga jag ätit.
2 koppar kaffe, en som start på dagen och en nu för att orka med läxorna. Jag och Lovisa delade på en ogräddad lussebulle på HK:n, och där var allt jag ätit och kommer äta idag. Som sagt, matlusten är låg. Jag mår illa, och lider utav yrsel till och från. Läskigt.

Jag har dock sovit alldeles ypperligt inatt, men ändå denna yrsel. Jag somnade till Emil Jensen härliga sång - väck mig inte imorgon. Besrkiver ungefär vad jag känner för tillfället också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvvaligen, inte konstigt du är yrslig & mår illa...

Magen vill ha maaaaaaaaaaaaaaaaaaaat & hjärnan vill ha energi...



Kaffe på TOM mage är inte bra, lätt att få mgkatarr....

Jag vet.. tjat, tjat...

:)

PUSS!

2010-12-13 @ 19:49:31
URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej igen :)

Vet du varför man inte kan kommentera hos Neapea?

Provat nu massor med ggr mn det går inte för mig. det kommer inte upp nån kommentarsruta :(

2010-12-13 @ 19:51:21
URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com
Postat av: EMELIE

Det är nog, något skumt med designen.. ska be henne byta så får vi se om det går! :)

2010-12-14 @ 16:44:39
URL: http://thememelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback