BÄTTRE NU

Jag håller på och städar, äntligen känns det bättre. Jag har fixat lite bland papper och skolböcker, efter att jag bäddat rent och skurat golvet hade jag tänkt ta mig an min bokrecension, och träna in musklerna samt ögat. Lagom för idag!
Förutom rummet fixade jag i garderoben och jag har rensat bland mina underkläder. Det är något som jag tycker är oerhört svårt. Jag vill inte slänga sånt. Jag är då lite knäpp. :)
Annars så är jag ordentligt sjuk i halsen, inatt kunde jag knappt svälja mitt egna spott. Fy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaa!

Jag är lika knpp som din med underkkläder..

Har en stor gammal byrålåda full.. Använder inget i den.. Har nya som ligger här nere som jag använder. Ändå kastar jag inte dem i lådan....Hmmm



Måste vara något som går, fabian hade ont i halsen & huvudet + feber nu när jag kom hem... :(



Kyra på dig!

Kram

2010-12-18 @ 16:46:21
URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback